Monday, December 3, 2012

bitch. wannabe

What is the difference between a bitch and bitch-wannabe?

To me, a real bitch is usually a nice person. They will only act bitchy way when it's needed and necessary. While a bitch-wannabe will constantly say or act bitchily, just trying to grab more attention from others. Also to repeatedly remind them that he/she is ... bitchy. And normally they all all talking and not much acting/doing.
Agree?

Do you have someone like that in your circle?



I used to be a wannabe when i was young. And now i know how annoying i was then. Luckily, now i'm just a bitch. LOL ;p



12 comments:

  1. Makes me known for what I do not who I do... herm... kinda like the other way round... or rather... who I wish to do... hahahhaha

    ReplyDelete
  2. Me too, am a bitch too.

    Hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i know .. thats y we can sit at the same table without scratching each others face...lol ;p

      Delete
  3. I'm not a bitch and didn't want to be a bitch.
    Prefer real bitch like u guys, not bitch wannabe:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. err... i should say thank you right? :)

      btw, u r?

      Delete
  4. Your lil secret admirer<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. u sure got 'lil' only? not die hard one meh? hahahaha ( syok sendiri ) lol ;p

      Delete
  5. Yes little one.hehe.muacks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm .. memang curious la ;p

      Delete
  6. Always been a bitch so it's fine by me :P

    ReplyDelete

Good comment makes me happy.. bad comment get my attention ;)