Friday, September 18, 2009

Hello caller ...

幾年前,我很活躍於電台圈。不是做節目,而是贏獎品。
從嘩FM到988和MyFM,都賺了他們無數的現金和獎品。

記得的有 :

- 澳門和香港的機票
- 西餐廳的vouchers
- Faye, Eason, Sammi還有汪阿姐(哈哈)的演唱會票
- 最新的轉輯和戲票
- 燕窩和雞精
- 當然,還有。。。現金

真是的,常常上去拿獎品。
連他們A﹠P的人都認識我了!

但最近都好樣沒什麼mood去理這些遊戲了。
可能是心態老了。
好懷念那些‘狂‘打電話的日子。
還要是幾個電話一起打!


你有沒有從電台得到什麼好處?

p/s: Salam aidilfitri kepada semua .:)

31 comments:

  1. Oh gosh... Cant believe you also do that before... Haha!!! I always want to do that also but... my laziness kept stopping me from do so... SAD!!!

    ReplyDelete
  2. erm,i havent try b4....

    ReplyDelete
  3. try a few time before to win the concert ticket, but didnt get anything... no luck~

    ReplyDelete
  4. Hebat lah Gaga ni, cukup semangat. *salute*

    ReplyDelete
  5. 原来每次拨通电话进去那个名字叫Danny就是你噢!犀利咯!

    ReplyDelete
  6. try 8TV be4~
    get Gary Chow Limited Edition EP~
    got Signature~
    Gosh!

    ReplyDelete
  7. i won a CD before... but it got lost in the post and i got fed up so i never go and follow up...

    ReplyDelete
  8. Wow, how many phones you used? Not bad huh. I tried to call before by couldn't get through lo.

    ReplyDelete
  9. Got.. From Hitz.Fm, participate in some contest and won... Quite alot of cash oh.. But all use finish de haha... That time use 3 phones, 2 handphone and one office phone... But almost sit at home whole day just to listen to the station lo...

    ReplyDelete
  10. 哇,好厉害哦……
    我还没有想过参加这一类的电台节目呢……

    有机会可以传授一下,你的赢奖秘笈~哈哈

    ReplyDelete
  11. i have not even called in to the radio station once!! or shall i say, i don't even listen to radios.. :p you got a good friend in there, did he help you with all those prizes?? :p

    ReplyDelete
  12. lesly .. hmm.. i think i am the kind of ppl.. when i want something..i'll do my BEST-EST to get it :))

    thomas .. free one ma.. no harm trying..

    leu .. sometimes we just have to be patient lo.. try more la.. m sure u'll get it eventually :)

    ReplyDelete
  13. freedom .. me cheap skate ma.. always hope for those free things.. but i agree with u.. my semangat was quite BERKOBAR KOBAR..;p

    bao .. aiyo.. of cos not everytime is me la.. 'danny' so common.. btw, that 'danny' sounds nice bor? hahaha;p

    bighead .. oo.. i nvr tried tv station b4... maybe shld start trying my luck now :)

    ReplyDelete
  14. bong .. kesian nye.. but my case was totally opposite of urs.. cos Myfm actually mixed up the list and send me twice of the gifts...LOL

    ky .. that time i always do 'O.T.' in the office.. just to use more phones...LOL ;p

    jerry .. i normally use office phone n handphone la.. sometimes use my colleague's extension to call..crazy horr?

    ReplyDelete
  15. choocolate .. no special tactic .. just keep on calling and dun malu malu lorr :)...thnx for the post in ur blog :))

    sk .. eh no no no... i normally call in not his segment one.. and he definitely won;t help me one.. cos he always laugh at me CHEAP JING....;p

    ReplyDelete
  16. erm... i tried a few before..
    i got concert ticket few years ago, rm100, n hitz.fm bday bash vip passes.. haha^^

    ReplyDelete
  17. 电台赢过CD,
    报章赢过张国荣,梅艳芳,谭咏麟演唱会的票。

    ReplyDelete
  18. 啊哟,真的不可置信!
    不要误会。我不是质疑你的活跃参与,而是羡慕你的好运气。
    你说的这些奖品看起来都很不错,真的让人很HATE! ;P

    ReplyDelete
  19. 多年前試過打電話電台。當我知道答案,卻打不通。當我不知道答案,通了,卻得不到獎。

    ReplyDelete
  20. eunice .. oo.. vip pass.. but do u really felt like vip then? or its just their gimmick?

    single .. i hardly participate those mag or newspaper ones.. cos i dun read ...LOL

    sleepypig .. ya worr.. those gifts really safe a lot .. esp the travelling ones..and shopping vouchers ;)

    kaishin .. how come u still call when u dunno the answer huh? trying to tembak issit? ;p

    ReplyDelete
  21. tat case actually i just try my luck ..
    but who noe, i really got the vip passes. then later on, something happened then i dint go.. haha..

    ReplyDelete
  22. 物质,似乎从没赢过..
    但,陪伴和安慰却得到很多..

    ReplyDelete
  23. eunice .. aiyo.. wasted .. i only let go the Wang H Chie's concert...LOL

    wayne .. hmm.. very sentimental horr? luckily i'm more materialistic...LOL ;p

    ReplyDelete
  24. 冇打過電話去電台 但是我都得到唔少好處 哈哈...

    ReplyDelete
  25. tagnan .. ehh ur case different... 我靠努力,你靠關係。哈哈。

    ReplyDelete
  26. 你怎么那么好运?我从来都没有打通过。有时他们的奖金很丰富,很想参加。
    看来我要早点起身,守住茶煲妈煲了。
    祝我好运~

    还是你有什么诀窍怎样一打就通?

    ReplyDelete
  27. sandra .. no special tactic la.. just non stop attacking the phone la.. like how i attack ppl ...LOL
    gd luck calling :)

    ReplyDelete
  28. Just got a David Tao poster with signature. And that wasn't even call in, just online contest.

    ReplyDelete
  29. legolas .. oo.. u r a fan of his? keep la.. next time can sell ;p

    ReplyDelete
  30. i always cannot get through their line :( ...

    Don't have such luck le

    ReplyDelete
  31. michi .. i dun care abt luck la.. as long as i keep on dialing...LOL..like maniac horr? ;p

    ReplyDelete

Good comment makes me happy.. bad comment get my attention ;)